Værktøjskasse
Via overskrifterne her under, finder du det projektrelevante materiale, du skal bruge ved indsamling af dokumentation og afrapportering.
Oversigt over nødvendig dokumentation opdelt efter aktiviteter finder du under Vejledninger.
Hent materialet her:
Hent materialet her:
Her finder du skabeloner til breve, Power Point og andet materiale til brug inden for projektet, ligesom logo'er er lagt op (EU, STEM, Regionerne)
Og send gerne jeres skoles logo til STEM@mercantec.dk
Husk, at vi alle skal have plakat hængende synligt - helst ved indgangen til vores skoler.
Deadlines
Materiale indsendes til operatør til afrapportering på månedlig basis - senest d. 8. i hver måned. Falder denne på en weekend eller helligdag, da første hverdag herefter.
Vær OBS på, at der sikkert er anden deadline lokalt på de enkelte skoler.
OBS
Et nyt år betyder også en ny standardsats. Pr. 1/1 2021 er den gældende standardsats kr. 126,69
Projektperioder
Periode 2 - 1/3 2018 - 31/8 2019 - Godkendt ved ERST 27/4 2020
Periode 3 - 1/9 2019 - 28/2 2020 - Indsendes til ERST 18/5 2020 - ligger stadig hos Revisionen
Periode 4 - 1/3 2020 - 31/8 2020 - pending
Periode 5 - 1/9 2020 - 28/2 2021 - indeværende periode
Periode 6 - 1/3 2021 - 31/8 2021
Periode 7 - 1/9 2021 - 31/12 2021